duminică, 6 iulie 2008

Sa ne iubim…

Cum poti sa ma parasesti
Cand doar la mine te gandesti,
Cum poti sa imi uiti privirea
Cand niciodata nu ti-ai dorit sa ratacesti iubirea?
Si precum salciei pe malul lacului
Asa ma lasi pe mine, in bataia vantului,
Lacrimand ca niciodata de-al tau dor
Precum norii, nici mie nu mi-este usor…

In suflet seninatate deloc nu este
Doar napastuirea ce ai lasat in urma ta,
Nu mai sunt zambeste pe chipul meu,
Doar lacrimi si suspine dupa chipul tau!
Iar viata de ar fi o minge,
As arunca-o departe, in lume –
Iubirea de ar fi o nuca,
As sparge-o, suferinte sa nu-mi mai aduca…

……………………………………………

Dar nu-i asa, nici viata nu e-o minge,
Nici dragostea o nuca nu prea pare,
Doar eu si tu in urma suferim
C-am fost atat de prosti si n-am stiut sa ne iubim.

Doar suferinta nu mi-o poate intelege, doar inima nu mi-o poate clinti, doar zambetul de mi l-ar misca, as face atatea cu viata mea!

Andrei Comanesteanul, astazi, 06,07.08

Niciun comentariu: