sâmbătă, 16 februarie 2008

Alege tu...

mi-au inghetat degetele de frig
dar inima tresare-ntruna
mai calda ca acum nu am vazut-o niciodata -
chiar de afara-i ger!

or fi de vina ochii tai nastrusnici
ce al meu chip nu au putut a-l privi,
or fi de vina sentimentele acide
ce m-au facut sa cred in tine chiar inainte de-a rade?

o fi, tot ce-i posibil fata draga,
dar eu si sufletul mil pun pe tava,
si ti-l ofer cu tot cu sentimentele-mi curate -
cu viata mea si visele-mi nepatate!!!

de-acum - ramane tu ca sa alegi de vei iubi
acel ce tie ti-a cazut in brate -
ramane de-a incepe-a ma privi
si de-a-mi vorbi cu multa dragoste!!!!

iar daca nu, alunga-ma departe, tu,
si zi-mi in fata de durerea vietii tale,
nu ma lasa sa sufar ne-ncetat -
arata-mi dragostea ce ai tinut secret!!!

astazi, 17.10.2007

Andrei Lazar - Comanesteanul

Niciun comentariu: